Tavaszi epertorta bodzavirággal

Ez a torta két jóbarátunk esküvőjére készült, akik egy szép májusi napot választottak hogy összekössék életüket. Ezúton is sok boldogságot kívánunk Borcsának és Gábornak :)


 Többek közt engem is megkértek hogy süssek egy tortát (ha lehet tejmenteset) az alkalomra...és hát május lévén természetesen egy epres bodzatora készült a boszorkánykonyhámban melyhez Edó barátném mennyei házi tejkrém receptjét...tejmentesítettem:)))

Edó féle "tej" krém:
 4 dl tej (most kivételesen rizstej)
2 cs vaníliás cukor (Bourbon)
3 ek finomliszt
 Folyamatos keverés mellett egy krémet főzünk a fentiekből.
Egy másik tálban 20 dkg vajat (jelen esetben tejmentes margarint) és 15 dkg cukrot  kikevertem és miután a főzött krém kihűlt, elkevertem benne. 
 
Az én ízlésemnél jóval édesebb így ez a krém , de esküvő lévén gondoltam kirúgunk a hámból :)
Legközelebb egy kis bodzaszörp is kerül a krémbe (terveztem de véletlenül kimaradt)

Sütöttem egy 6 tojásos piskótát amit kívül belül megkentem tejkrémmel és telis-tele raktam frissen szedett vékony  szeletekre vágott eperrel. A szélét megszórtam bodzavirággal...a kosárba szedett többi bodzából pedig szörp készült :)











Megjegyzések